« terug naar vorige pagina

Tip, compliment, klacht of opmerking

Wij streven naar een goede dienstverlening voor u als patiënt, dat geldt zowel voor onze service als onze medisch inhoudelijke zorg.

Mocht u iets willen melden of niet tevreden zijn over onze dienstverlening gaan we daarover graag met u in gesprek. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het samen met u op te lossen. U kunt hiervoor de praktijk bellen of onderstaand formulier invullen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Uitgebreide informatie over de klachtenregeling en het klachtreglement is te downloaden op www.dokh.nl

Mochten we er in geval van een klacht onderling niet uitkomen zijn we voor onze klachtenregeling aangesloten bij skge.

 

Formulier tip, compliment, klacht of opmerking