NL
Bel ons
Menu Sluit

Telefonisch een afspraak maken

Alle consulten – ook die bij de doktersassistenten – gaan op afspraak. De doktersassistent is tussen 08:00 – 10:30 uur bereikbaar voor het maken van een afspraak. Tijdens het telefoongesprek wordt er gevraagd naar de reden van uw contact. Dit is om zo goed mogelijk een inschatting te kunnen maken van de aard en urgentie van uw klachten. De doktersassistent is daarvoor opgeleid en (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Bij het maken van een afspraak wordt 15 minuten gereserveerd. Als u denkt meer tijd nodig heeft of als u van plan bent om met meerdere personen te komen, informeer de doktersassistent bij het maken van een afspraak. Op die manier kan er voldoende extra tijd worden ingepland.

In geval van spoed: kies 1 in het keuzemenu.

Regel het gemakkelijk online

Het is ook mogelijk om online een afspraak te maken. Dit kan door in te loggen in het patiëntenportaal. Via het patiëntenportaal kunt u ook:

  • Herhaalrecepten aanvragen
  • Vragen stellen aan uw huisarts
  • Uw dossier bekijken

Contact
Inloggen patiëntenomgeving
Choose language
Dutch Dutch
English English
Polish Polish
Nieuw telefoonsysteem

Vanaf 20 juni maken wij gebruiken van een nieuw telefoonsysteem. Met dit systeem heeft u de keuze om niet te wachten tot de assistente u te woord kan staan maar om op een later tijdstip teruggebeld te worden door de assistente. Vanzelfsprekend kunt u er altijd voor kiezen in de wachtrij te blijven.

We hopen hiermee de bereikbaarheid van de praktijk te vergroten en de wachttijden in betere banen te kunnen leiden. Het zal voor iedereen een beetje wennen zijn. Voor u omdat u ineens op een andere manier in contact komt met de praktijk en ook voor de assistentes die zich deze manier van werken eigen moeten maken. Wij hopen op uw geduld en vooral op een verbeterende toegankelijkheid van onze huisartsenzorg voor u.

Sluiten