Tijdens de kindervakanties kunt u geen gebruik maken van het patiëntenportaal.
NL
Bel ons
Menu Sluit

Een afspraak maken.

Alle consulten – ook die bij de doktersassistenten – gaan op afspraak. Voor een afspraak wordt 15 minuten gereserveerd. Heeft u meerdere klachten of komt u met meerdere personen? U kunt dit doorgeven aan de assistente bij het maken van een afspraak. Als het niet dringend is, kan de assistente voorstellen om later in de week te komen.

In geval van spoed: kies 1 in het telefonisch keuzemenu.

Telefonisch een afspraak maken
De doktersassistent is op maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 – 12:30 uur bereikbaar op 0297 – 32 78 01 voor het maken van een afspraak. Tijdens het telefoongesprek wordt er gevraagd naar de reden van uw contact. Zo kan de assistente goed inschatten of het spoed is, hoeveel tijd nodig is, en wie u het beste kan helpen. De doktersassistent is daarvoor opgeleid en (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Via het patiëntenportaal een afspraak maken
Via het patiëntenportaal patiëntenportaal plant u uw afspraak rechtstreeks in de agenda van uw huisarts. Beschrijf uw klachten daarom zo volledig en duidelijk mogelijk, zodat we u de juiste zorg kunnen bieden. U kiest eenvoudig een datum en tijdstip dat voor u het beste uitkomt, en ontvangt direct een bevestiging van uw afspraak.

Kunt u onverhoopt niet op uw afspraak komen?

Meldt dit uiterlijk 24 uur van te voren bij de assistente. De afspraak wordt afgemeld en u kunt veelal direct een nieuwe afspraak maken. Er wordt dan ook geen “no show” tarief bereken.

Wanneer u niet bent komen opdagen, zullen wij een tarief van € 25,00 bij een enkel consult en € 50,00 bij een dubbel consult in rekening brengen. Bij een afspraak voor de praktijkondersteuner (somatiek/ GGZ) wordt een tarief van € 50,00 in rekening gebracht. Bij hen worden tenslotte lange consulten of gesprekken voor u gereserveerd.


Contact
Afspraak maken
Choose language
Dutch Dutch
English English
Polish Polish