Door tijdelijke onderbezetting is het momenteel niet mogelijk om online een afspraak te maken via Mijn Gezondheidsnet. Bel alstublieft de assistente voor het maken van een afspraak.
NL
Bel ons
Menu Sluit

Een afspraak maken.

Alle consulten – ook die bij de doktersassistenten – gaan op afspraak. Voor een afspraak wordt 15 minuten gereserveerd. Heeft u meerdere klachten of komt u met meerdere personen? U kunt dit doorgeven aan de assistente bij het maken van een afspraak. Als het niet dringend is, kan de assistente voorstellen om later in de week te komen.

In geval van spoed: kies 1 in het telefonisch keuzemenu.

Telefonisch een afspraak maken
De doktersassistent is op maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 – 12:30 uur bereikbaar op 0297 – 32 78 01 voor het maken van een afspraak. Tijdens het telefoongesprek wordt er gevraagd naar de reden van uw contact. Zo kan de assistente goed inschatten of het spoed is, hoeveel tijd nodig is, en wie u het beste kan helpen. De doktersassistent is daarvoor opgeleid en (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Via het patiëntenportaal een afspraak maken
Let op: Door tijdelijke onderbezetting is het momenteel niet mogelijk om online een afspraak te maken via Mijn Gezondheidsnet. Bel alstublieft de assistente voor het maken van een afspraak.

Kunt u onverhoopt niet op uw afspraak komen?

Meldt dit uiterlijk 24 uur van te voren bij de assistente. De afspraak wordt afgemeld en u kunt veelal direct een nieuwe afspraak maken. Er wordt dan ook geen “no show” tarief bereken.

Wanneer u niet bent komen opdagen, zullen wij een tarief van € 25,00 bij een enkel consult en € 50,00 bij een dubbel consult in rekening brengen. Bij een afspraak voor de praktijkondersteuner (somatiek/ GGZ) wordt een tarief van € 50,00 in rekening gebracht. Bij hen worden tenslotte lange consulten of gesprekken voor u gereserveerd.


Contact
Afspraak maken
Choose language
Dutch Dutch
English English
Polish Polish
Patiëntenportaal tijdelijk niet beschikbaar tijdens kindervakanties

Tijdens de kindervakanties kunt u geen gebruik maken van het patiëntenportaal (mijn gezondheid.net) – waar u een afspraak kunt maken, e-consult kunt sturen en uitslagen kunt inzien –  vanwege beperkte bezetting.

Sluiten